Relaxator

Ritem srca sledi ritmu dihanja. Iz tega sledi, da ima nepravilni ritem dihanja negativen učinek tudi na srce. Relaxator pripomoček za podaljšanje izdiha pomaga ohranjati ritmičen in sproščen vzorec dihanja. Izumil ga je Anders Olsson, avtor knjige Zavestno dihanje (Conscious Breathing)

KLJUČNE KORISTI RELAXATORJA
Zmanjšajte stres in napetost

Kadar dihate s pomočjo Relaxatorja, podaljšate čas izdiha, kar vašemu telesu pomaga, da se lahko
bolj sprosti. Vdih je aktivni proces pri katerem se med drugim poviša srčni utrip, medtem ko gre pri
izdihu za pasivni proces, ki je povezan s sproščanjem in znižanjem srčnega utripa. Če je sproščanja
več, to pomeni manj stresa in več ravnovesja. Ko je telo bolj sproščeno, bolje delujemo in lahko z
manj truda dosežemo več.

Izboljšanje oksigenacije

Relaxator pripomoček za podaljšanje izdiha je majhno in praktično orodje za izboljšanje dihalnih
navad. Uporaba je zelo preprosta, saj ga samo vstavite v usta in si pri izdihu naravnate stopnjo upora.
Ob redni uporabi s tem dosežete optimalno dihanje, kar se odraža v povečanem vnosu kisika.
Mnogim ljudem je ta pripomoček spremenil življenje, ko so prepoznali moč diha in odkrili orodje, s
katerim lahko izboljšajo vzorce dihanja. Vse se sliši lepo, toda kje je zanka? Zanke ni. Edina možna
ovira je vaša pripravljenost, da opravite delo, ki je potrebno za izboljšanje dihalnih navad.

Spodbuja dihanje z predpono

Relaxator pripomoček za podaljšanje izdiha pomaga doseči optimalno dihanje s spodbujanjem
trebušne prepone k pravilnemu delovanju, tako da zagotavlja, da vdihani zrak pride globlje v trebuh.
Trebušna prepona je najpomembnejša dihalna mišica in od dihanja s prepono je odvisna učinkovitost
dihanja.

Omogoča ritmično dihanje

Kadar ne dihamo optimalno, telo trpi za pomanjkanjem kisika. Organi, ki jih tovrstno pomanjkanje
najbolj prizadene, so možgani, srce, mišice in oči. Z Relaxatorjem dosežemo, da pride več zraka do
prepone, zaradi česar je vnos kisika in učinkovitost le-tega večja.

KDAJ IN ZA KAJ GA LAHKO UPORABITE

ZA RAZLIČNE ZDRAVSTVENE TEŽAVE

Relaxator lahko uporabljamo v različnih stanjih, kot so:
 Napadi astme ali alergij
 Hud stres, jeza ali anksioznost
 Pomanjkanje energije, kašelj
 Bolečine in porod

NA DELOVNEM MESTU

Uporaba Relaxatorja je zelo priporočljiva kadar:
Delate za računalnikom; imate delo, ki zahteva visoko koncentracijo in ustvarjalnost
 Pleskate hišo, pospravljate
 Kosite travo, delate na vrtu
 Pomivate posodo, sesate
 Vozite avto

NAVODILA ZA UPORABO
1. Nastavite upor
Na Relaxatorju nastavite upor po vaši izbiri. Na
voljo imate pet stopenj: manjša kot je odprtina,
večji je upor. Pri peti stopnji je upor največji, pri
prvi stopnji pa najmanjši. Cilj je, da omogočite
počasno, sproščeno in enakomerno dihanje. Zato
je priporočljivo, da počasi in postopoma
povečujete upor, pri čemer ohranjate dihanje
sproščeno.
2. Vstavite Relaxator v usta
Vstavite Relaxator v usta. Nežno ga namestite med ustnici, tako da sta lahko še vedno sproščeni.
Če zmorete, je priporočljivo, da ga ne grizete med zobmi, ker s tem povzročite napetost v
čeljustih, količina sline pa se poveča.
3. Izdihnite skozi Relaxator
Naredite vdih skozi nos in nato počasi in umirjeno izdihnite zrak skozi Relaxator. Med izdihom naj
se vaš trebuh in spodnji del oprsja počasi stisneta, medtem ko prsni koš in ramena ostanejo
nepremična.

4. Umirjeno vdihnite skozi nos
Umirjeno vdihnite skozi nos. Naj se vdih zgodi samodejno in samo pustite, da zrak samodejno
vstopi. Pri vdihu zrak vstopi v področje trebuha. Trebuh se počasi razširi, medtem ko zgornji del
oprsja in ramena ostanejo nepremična. Spodnji del prsnega koša se blago razširi. Bodite pozorni
na to, da je pri uporabi Relaxatorja poudarek na izdihu, saj pravilen izdih vzpodbudi dober,
globok preponski vdih.
5. Uporabljajte Relaxator enkrat ali dvakrat na dan po petnajst minut
Uporaba Relaxatorja enkrat ali dvakrat po petnajst minut na dan prinese dobre rezultate. Pri
uporabi ni časovne omejitve. Nekateri ljudje ga uporabljajo tudi po uro ali dve na dan. Optimalno
dihanje z 8 – 12 vdihi na minuto, pri čemer vdihnemo 0.5l zraka, dosežemo, če je upor nastavljen
na stopnjo 3 ali 4. Upoštevajte, da dihanje vpliva na popolnoma vsa življenjska področja, tako da
pretirana uporaba na začetku lahko povzroči čistilne reakcije telesa.
6. Med telesno vadbo naj bo z uporabo Relaxatorja dihanje sproščeno
Ko uporabljate Relaxator skušajte ves čas dihati sproščeno in neprisiljeno. Nima smisla, da
pretiravate za dosego boljših rezultatov. Bodite pozorni na to, kako dihate, ko prenehate
uporabljati Relaxator. Če je vaše dihanje sproščeno in enakomerno, imate stopnjo upora pri
Relaxatorju primerno nastavljeno.

IZJAVA O OMEJITVI ODGOVORNOSTI
Relaxator ni nadomestilo za zdravila. Pred kakršnimi koli medicinskimi spremembami se
vedno posvetujte s svojim zdravnikom.